OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Levering
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Ordrer
Returnering
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?
1. Brug din returlabel
Det er gratis for dig at returnere med den vedlagte returlabel. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Du skal ikke betale porto for denne pakke.
Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Betaling
RABATKODER OG GAVEKORT
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: support@newlinehalo.dk eller ring til os på +45 88 70 49 60 alle hverdage kl.09.00-15.00