OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Levering

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?
MIN ORDRE HAR OVERSKREDET LEVERINGSTIDEN - HVAD GØR JEG?

Ordrer

JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?
JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVAD GØR JEG?

Returnering

JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?
HVORDAN RETURNERER JEG?
HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR KØBT EN VARE PÅ TILBUD, MEN JEG HAR BRUG FOR EN ANDEN STØRRELSE, OG TILBUDDET I MELLEMTIDEN ER OPHØRT?
HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?

Betaling

JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?
JEG HAR FOR NYLIGT KØBT EN VARE HOS JER, DER NU ER KOMMET PÅ TILBUD - KAN JEG FÅ REFUNDERET DIFFERENCEN?
HVOR KAN JEG INDLØSE MIN RABATKODE?

RABATKODER OG GAVEKORT

KAN JEG KØBE ET GAVEKORT TIL WEBSHOPPEN?
KAN RABATKODER BRUGES PÅ NEDSATTE VARER?
JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?
MIN RABATKODE VIRKER IKKE - HVAD GØR JEG?
HVORDAN BRUGER JEG EN RABATKODE?
JEG HAR BRUGT EN RABATKODE PÅ MIN ORDRE OG ØNSKER AT RETURNERE – FÅR JEG EN NY RABATKODE?
KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATKODER?

Andet

Kontakt os