OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Levering

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
MIN ORDRE HAR OVERSKREDET LEVERINGSTIDEN - HVAD GØR JEG?
KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?

Ordrer

JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVAD GØR JEG?
JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?

Returnering

HVORDAN RETURNERER JEG?
Hvad koster retur?
HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?
HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR KØBT EN VARE PÅ TILBUD, MEN JEG HAR BRUG FOR EN ANDEN STØRRELSE, OG TILBUDDET I MELLEMTIDEN ER OPHØRT?
JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?

Betaling

HVOR KAN JEG INDLØSE MIN RABATKODE?
JEG HAR FOR NYLIGT KØBT EN VARE HOS JER, DER NU ER KOMMET PÅ TILBUD - KAN JEG FÅ REFUNDERET DIFFERENCEN?
JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?

RABATKODER OG GAVEKORT

HVORDAN BRUGER JEG EN RABATKODE?
KAN RABATKODER BRUGES PÅ NEDSATTE VARER?
MIN RABATKODE VIRKER IKKE - HVAD GØR JEG?
JEG HAR BRUGT EN RABATKODE PÅ MIN ORDRE OG ØNSKER AT RETURNERE – FÅR JEG EN NY RABATKODE?
KAN JEG KØBE ET GAVEKORT TIL WEBSHOPPEN?
JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?
KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATKODER?

Andet

Kontakt os