OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

 

KAN DU IKKE FINDE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Så er du velkommen til at kontakte os på support@newlinehalo.dk.

Levering

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?
MIN ORDRE HAR OVERSKREDET LEVERINGSTIDEN - HVAD GØR JEG?

Ordrer

JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?
JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVAD GØR JEG?

Returnering

JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?
HVORDAN RETURNERER JEG?
HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR KØBT EN VARE PÅ TILBUD, MEN JEG HAR BRUG FOR EN ANDEN STØRRELSE, OG TILBUDDET I MELLEMTIDEN ER OPHØRT?
HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?

Betaling

HVOR KAN JEG INDLØSE MIN RABATKODE?
JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?

RABATKODER OG GAVEKORT

KAN JEG KØBE ET GAVEKORT TIL WEBSHOPPEN?
KAN RABATKODER BRUGES PÅ NEDSATTE VARER?
JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?
MIN RABATKODE VIRKER IKKE - HVAD GØR JEG?
HVORDAN BRUGER JEG EN RABATKODE?
JEG HAR BRUGT EN RABATKODE PÅ MIN ORDRE OG ØNSKER AT RETURNERE – FÅR JEG EN NY RABATKODE?
KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATKODER?

Andet

FÅR I EN UDSOLGT VARE PÅ LAGER IGEN?
JEG HAR FOR NYLIGT KØBT EN VARE HOS JER, DER NU ER KOMMET PÅ TILBUD - KAN JEG FÅ REFUNDERET DIFFERENCEN?