OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Levering
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Ordrer
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresse-oplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysningerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren. Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende: 1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os. 2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Vi anbefaler sidste mulighed, da denne proces er hurtigere.
Returnering
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?
1. Brug din returlabel
Anvend den vedlagte returlabel, hvis du ønsker at returnere din vare. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Vi gør opmærksom på, at returnering af en vare vil kræve et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Bemærk venligst, at ordrer købt på newlinehalo.dk kun kan returneres online og ikke i vores fysiske HALO butikker.
Returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr på 29 DKK. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
Betaling
RABATKODER OG GAVEKORT
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: support@newlinehalo.dk eller ring til os på +45 88 70 49 60 alle hverdage kl.09.00-15.00